2013 m. kovo 26 d., antradienis

Kosmetika, naujienos spintoje ir arbatos maniakė

Sveiki sveiki sveiki,
aš grįžtu čia po įskaitų ir su įrašu, kurį jau ilgą laiką mąstau parašyti (foto bent prieš savaitę darytos, bet ne visos). Pradėsiu tuo, kad suvokiau, kas yra mano tikroji silpnybė, na žinot, vienoms merginoms tai kvepalai, kitoms batai, trečioms vėl kasnors. Na o mano silpnybė yra arbata. Turiu jų visokių visokiausių ir kone kaskart užsukusi į parduotuvę turiu gauti dar vieną naują skonį, ar pas draugus ką nors tokio surandu - reikia ir man. Kaip liga čia. Tiesa, turėtas chemines arbatas keičiu naturalesnėmis, tačiau kolekcijos nemažinu, beto ir nuotraukoje tikrai ne visa mano kolekcija. 
 Beto, ilgokai mąsčiau, bet nusprendžiau šio įrašo neskaldyti, ir rašyti jį sudėtinį, tad toliau papasakosiu apie vieną labai labai gerą priemonę prieš tiesinant. Mano artimiausios draugės žinos, kaip prieš gerus metus ieškojau būtent Loreal tiesinimo kemo, nes nuo pat pirmo buteliuko ir pabandymo, šį kremą įsimylėjau. Tačiau buvo labai labai liūdna, kai užsimaniusi nuspirkt kitą tokį, jo nebegavau, atseit nebegamina. Na, o žinot, visada būna taip, kad kai neieškai, tada randi. Nuėjom kažkada su drauge tušo pirkti ir kaip tyčia užmačiau šitą, toks pat, tik gal buteliukas kitas, ir ant etiketės - pirmą kartą pristatomas... Nagi, come on. Tačiau nesvarbu, bet esu vėl labai patenkinta ir negaliu atsidžiaugti. Patepus šiuo kremu mano plaukai išsilaiko panašiai iki plovimo, kas nepavykdavo su kitais tokio tipo kremais. Taip pat ir visai smagiai kvepia, o ir jo kaina nekanda - truputį virš 15lt.
 Dar vienas naujesnių pirkinukų - blakstienų tušas "One by one". Draugė davė išbandyti, na super dalykas, labai gerai išsilaiko, nebėga, na iš tikro neturiu ką daug pasakyti, bet šitas tušas žiauriai geras. Taip pat dar ir 25% nuolaidą gavau, tai sumokėjau vos ne 10lt mažiau.
 Na o dabar parodysiu porą daiktelių, kuriuos nesenai nusipirkau. Pirmas jų, tai žiedas, tiesa, išbandžiau vieną naują svetainę, tad nežinojau tiksliai, ar gausiu jį, tačiau maloniai nudžiugau gavusi jį su kitu paštu šiandien.Toks superinis daikčiukas, auksinisi su juodu ala akmeniu. Žinoma, ateityje dar žadu papildyti šokio tipo papuošalų kolekciją, nes paprasčiausiai įsimylėjau tokią tekstūrą :) Tiesa, jis nėra reguliuojamas, tačiau man ir mano ploniems pirštams pats tas.
 Dar vienas pirkinys irgi iš vienos geriausių svetainių manodrabuziai - tai džinsai. Tokie tobulai skinny džinsai aukštu liemeniu, panašūs į nuotraukoje įkeltus (čia). Tačiau ten, kur norėjau juos pirkti, jie kainavo 140lt, o aš manodrabužiuose gavau už 40lt. Na patys džinsiukai man gal kiek ilgoki, bet nemanau, kad čia didžiulė bėda, bet jie man tobulai tiko, vis dar negaliu atsidžiaugti, ne tik jais pačiais, bet ir kokybe, ypač kai tokių labailabailabai ieškojau :)

Na, šiam kartui tiek, ruošiuosi lėkti į Teatrų dieną ir ruoštis anglų įskaitai. Gero vakaro :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą