2013 m. kovo 16 d., šeštadienis

Naujienos spintoje

 Visą pusdienį labai labai ruošiausi lietuvių kalbos įskaitai. Pati esu visai patenkinta turima tema, nes ji tikrai nėra sunki - tiesiog apie tėvų ir visuomenės vertybes renkant vardus. Tai galiu pasakyti, kad guliu lovoj kone visą dieną, kaip man ir buvo liepta. Ir rašau, rašau. Per pertraukėles irgi rašau ir fotkinu. Bet galiu labai rimtai pasakyti, kad turiu labai fainą tėtį, kuris mane supranta ir vis palepina - šiandien gavau braškyčių. Ir nesvarbu, kad jos cheminės ir visokios kitokios, bet smagu prisiminti vasarą :)
 Be abejo, norėjau pasigirti ir savo šiandienos ir vakarykščiais pirkinukais. Pradėsiu nuo to, kad su tėčiu prisipirkom didelį maišą vaisių ir daržovių - pagal mano pageidavimą. Ir jokio nesveiko maisto man :) Džiaugiuosi pati savimi. O sekantys pirkinukai - BB kremas ir akių pavedimas laukia savo eilės būti išbandyti. Pažadu vėliau pasidalinti savo nuomone apie juos. Bet šį BB kremą pasirinkau būtent, kad šio kremo testeris patiko labiausiai iš visų ką galėjau pasirinkti parduotuvėje. Pavedimo dar net neatidariau, tai galiu pasakti tik tiek, kad jis vandeniui atsparus :D
 Beto iš vis pasidariau eurokoso kasdienė lankytoja, vakar prigriebiau dar vieną spalvą nagų lako, tos vadinamos salmon spalvos, nors nei man jis panašus į lašisą nei ką. Tačiau tikiuosi dabar aš rami ir nieko neužsimanysiu :) Bet blakstienų tušas į pabaigą.....
 Ir paskutinis iš šios dienos pirkinių - aukso spalvos kaklo papuošalas. Jis visas toks lygus ir gana tvirtas, kad ne visai patogu jį užsidėti ant kaklo. Bet iš esmės jis atrodo puikiai ir labai dera prie mano naujo stiliaus ar kaip jį pavadinti reiktų :) Verdiktas toks, kad susinešios jis man betkokiu atveju.

 Geros dienos!
~

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą