2013 m. kovo 3 d., sekmadienis

Labas rytas!

Šį rytą labai sunkiai sekėsi pakilti iš miegų, kas man visiškai nebūdinga, bet prisiverčiau atsikelti, ir pasidaryti kokteilį - tyrelę su mėlynėmis, bananais ir avietėmis. Man paskutiniu metu tai tapo kone mėgstamiausiu pusryčių užkandžiu, tad, nuvažiavusi į parduotuvę, prisipirkau visokiausių vaisių - eksperimentams. O kadangi dėl traumos turiu pastoviai gulėti lovoje, o ir prie kompiuterio atsibosta sėdėti, tai prisiminiau, jog turiu vieną knygą, kurią be proto norėčiau pavartyti. Taip taip, šią knygą laimėjau sudalyvavusi olimpiadoje, bet tai man, ko gero, pati geriausia dovana. Karts nuo karto vis perverčiu ją ir galiu pasakyti, kad šis kūrėjas buvo vienas iš mano favoritų - jo mąstymas, kūryba. Viskas man be proto patinka. Žinoma, ne visi darbai skirti gatvėms, bet tai yra tikrų tikriausi meno kūriniai. Iš tikro, pavarčiusi šią knygą gaunu tiek įkvepimo, kad niekaip nesuspėčiau visko įgyvendinti.
Būtent šiandien, kaip tyčia, atradau senai svajotų mint spalvos siūlų ir nekantrauju pradėti megzti. Megztinių mezgėja iš manės dar nėra labai kokia, bet tobulėju ir tikiuosi šis gausis toks, kokio noriu :) Svarbiausia, kad užtektų siūlų.
Taigi, geros dienos jums!
~

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą