2013 m. kovo 14 d., ketvirtadienis

Naujienos spintoje

 Šiandien buvo mano didysis apsipirkimas. Esu labai patenkinta, o ir išleidau tikrai mažiau nei būtų galima tikėtis :)
 Pirmasis mano pirkinukas, kurio labai laukiau tai Beyonce kvepalai Heat. Tiesą sakant, su šiais kvepalais kiek susimoviau - užmačiau Olialiashop akciją (čia) ir tiesiog užsisuko, kad šie yra būtent tie, dėl kurių svaigau jau senai, t.y. Beyonce Heat Rush. Gaunu šiandien juos mokykloje, išpakuoju, žinoma, namie, nu kažkas ne taip. Spalva ne tokia ir kvapas lyg kitas. Ir tik tada suvokiau kurie čia kvepalai ir kaip susimoviau. Viskad būtų tarsi ir nieko, tačiau yra taip, kad esu alergiška daugumai kvepalų ir turiu laaaaabai atidžiai juos rinktis. Nors iš tiesų dabar sėdžiu juos užsipurškusi ant rankos ir bandau - alergiška aš ar ne, nors kvapas man visai mielas, taip pat būtų nefaina už tokią kainą pramest kvepalus :)

 Antras tiesiog tobulas pirkinukas iš manodrabužiai.lt tai juoda suknelė - už visus 34litus. Bent mano nuomone ji tikrai man tinka ir įsivaizduoju kalną derinukų su šia suknele, juk ji tinka praktiškai prie visko, nors pats modelis ir gana nuvalkiotas, bet, kaip mama sakė - maža juoda suknelė yra klasika :) Todėl ir negaliu atsidžiaugti šia klasika, kuri, tarp kita ko yra visiškai nauja, su etiketėmis.

Catrice nagų lakai. Pati geriausia firma su pačiomis gražiausiomis spalvomis kolekcijoje. Beto šiuo metu eurokos jiems labai geros akcijos, todėl abu lakus įsigijau už nepilnai 11Lt. Taigi, eisiu tepliotis nagučių ir toliau džiaugtis lakais :)


Žiedukas. Labai labai įdomus daiktas, jau senai žiopsojau į jį per kompiuterio ekraną ir nusprendžiau užsisakyti. Tiesa pasakius, atrodo tikrai gražiai ir man labai patinka. Toks ne visai dažnai matomas ir sutinkamas, išskirtinis sakyčiau :)



Šiam kartui tiek. Kaip ir pažadėjau, skiriu Ramintai. Nesijaudink, tavęs tikrai neužmiršiu :D
Jums visiems linkiu gero vakaro, o aš lekiu prie knygų, užteks man džiaugtis :)
~






2 komentarai: