2013 m. kovo 4 d., pirmadienis

Mano MUST HAVE pavasaris

Sveikos ir sveiki. Šį kartą sumaniau aprašyti savo must have skudurėlių ir aksesuarų sąrašą. Tai nėra tai, kas turėtų patikti visiems ar būtų be proto madinga, tiesiai iš podiumų, bet galbūt jie jums pakiš kokių nors minčių jūsiškiam, pavasariškam garderobui :)
Žinoma, mano must have sąrašiukas ir norai pildosi kone kasdien, todėl jame bus daiktų, kuriuos jau turiu arba laukiu pareinant iš užsienio :) (foto bus iš interneto)
1. Peplum palaidinė (palaidinė su basko)

Iš kart pamačiusi šią madą nusprendžiau, kad man būtinai reikia tokio tipo palaidinės. Jos tokios mergaitiškos, žavios. Tiesa, bijojau, kad su ja atrodysiu nėščia, bet tokios problemos neturiu (beto mano labai panaši į foto pavaizduotą). Dabar laukiu nesulaukiu progos pasipuošti :)






2. Delninės su kniedėmis (arba be jų)

Tokią delninę turiu jau gerą pusmetį, bet neįsivaizduoju, kaip be jos sutikti pavasarį. Ypač man patinka didžiulės, talpios delninės, į kurias telpa tiek pat (o gal daugiau) visokio turto.







3. Odinė striukė
 Šiam sezonui man mirtinai reikėjo naujos odinės striukės. Tik iš visos galybės jų buvo be galo sunku išsirinkti. Todėl sprendžiau tarp šios ir identiškos jai - be kniedžių. Tačiau betkokiu atveju, odinės striukės yra labai geras ir praktiškas reikalas, ypač pavasarį, kai netikėti lietūs užklumpa. Kad ir pareini šlapia galva, bet nors nugara sausa :D






4. Batai storu kulnu

Betkokiu atveju, J. Campbell lita's nėra mano šio sezono favoritai, tačiau nuo rudens esu užsikabinusi ant batukų storu mediniu (arba ne) kulnu. Tiesiog jie tik šiuo metu pasiekė mūsų lentynas. Ypač mano favoritai yra aulinukai neaukštais kulniukais. Būtent ti, kuriuos rodžiau senesniame poste.




5. Super skinny metalic džinsai

Šio grožio ieškojau ilgai ir nuobodžiai, tačiau, pas mus ko gero greit tokių nepamatysime. Tačiau, skinny jeans yra toks dalykas, kurio bent man niekada nebus mažai. Esu kažkaip apsėsta tokių kelnių ir nėra labai svarbu, metalic ar ne, bet šių grožių mano spintoje atsiras nemažai.






6. Megztukas su spygliuotais pečiais

Aš esu tikrų tikriausias ežys, o ežiui reikia spygliukų. Todėl šiam sezonui planuoju įsigyti būtent tokį megztuką. Jis man toks superinins ir šeip, nelabai dažnai pasitaikantis aplink :) Bet iš mano mados neišeina betkoks rūbas, su spygliukais ant pečių.







7. Šifoniniai marškinukai
Tai irgi tapo viena iš būtinybių šiam sezonui. Niekaip nesustoju pirkusi jų įvairiausių spalvų ir raštų. Tai darosi nebevisai sveika :)
Bet iš tikrųjų, tokie marškinukai yra gana praktiškas dalykas, kai nori pasipuošti, bet neatrodyti labai išsičiustyjus (nežinau ar gerai parašiau :D ) ir jie nėra tokie šilti, todėl puikiai tinka geresniems orams.





8. Auksiniai papuošalai
Žinoma, kalba eina apie netikrą auksą, o apie paauksuotus, arba aukso spalvos papuošalus. Būtent, paskutiniu metu man ši spalva ėmė darytis tokia sava ir po truputį jaučiu, kaip "auksinių" daiktų daugėja mano spintoje. Mada daro savo :)







9. Palaidinės su odos detalėmis
Manasis grožis dar laukia progos būti apsivilktas, tačiau šiuo metu tokio tipo rūbai yra be galo madingi ir netrukus pasirodys (arba pasirodė) kiekviename prekybos centre.








Šiam kartui tiek, tačiau šį post'ą dar pažadu pataisyti. Gero vakaro! :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą