2013 m. balandžio 1 d., pirmadienis

Velykų įspūdžiai

Sveiki visi nekantruoliai, štai aš ir grįžau iš savo atostogėlių. Na, gerai tiek, kad jos kolkas nesibaigė bent man :) kadangi visi labai labai laukėte naujojo įrašo, tad vos tik išsikrovusi tašeles, puolu rašyti jums. Žinot, paskutinėmis dienomis mano kieme tiek daug visokių reikalų, tai įskaitos, tai daktarai, tai seneliai, tik spėk suktis. Galiu sakyti, kad aplankiau Lietuvą išilgai :D
 Taip pat noriu jus pasveikinti su Šv. Velykomis ir pasigirti, kad mano Velykų bobutė(s) buvo labai dosnios.

  Na, o įspudžius noriu pradėti kelione į Alytų. Na nuotraukų neturėjau laiko daryti, tačiau sustojome Balbieriškio atodangoje, Tai man čia kai tinkamas oras tikrai labai fainai atrodo.
 Taip pat pakeliui užtikome visai gerą žuvies parduotuvėlę, na, kaip sakant aš nesu žmogus mėgstantis žuvį, bet netgi ir man ji patiko.

 Po šios kelionės staigiai teko rinktis daiktus ir keliauti į visai kitą pusę - Šiaulius, pirmiausia todėl, kad reikėjo apsipirkti laukiančiai kelionei, o ir šeip buvo laikas praeiti vietinius skudurynus. Na, taip pat negaliu nepasigirti lobiais iš jo - kaip visada parsivežiau šiokį tokį maišelį rūbų. Labiausiai turbūt esu patenkinta originaliu reebook džempu už visus 8lt. Kaip sakant, manau, kad moku kuistis. Galbūt po skalbimo visų savo lobiukų foto įkelsiu :)

 Taip ir atsidūriau pas močiutę. Kiti sako, važiuoja į kaimą, na o aš - į miestą. Nors tai ir nėra patys Šiauliai, tačiau galiu sakyti, kad Šeduva yra vienas iš gražiausių kampelių - bent man, juk visa mano vaikystė čia. Na, taip ir pradėjom savo pasiruošimą Velykoms.
 Šeimoje turim tradiciją kiaušinius dažyti vašku - nei jokiais lipdukais, nei dar kuo, o vašku, na dar ir svogūnais, o kai būna gėlyčių, tai ir jomis kartu su svogūnais. Jau prieš pradedant ruoštis žinosim, kad mamos margučiai bus patys gražiausi, ech, taigi ji visiška menininkė :)
  Taip pat Šiauliuose radau karšto šokolado ant pagaliuko, čia toks monas, kuris padaro šokoladą skanesnį, nes jo mažai ir šeip mielai atrodo. Velykų proga pasilepinau, nors jų skonis man tikrai patiko, tokia tikra nutela ^^ O pirkom juos firminėje "Rūtos" parduotuvėje.
  O kalbant apie mūsų velykinį stalą, tai tikrai netrūko žuvies. Manimi, žinoma, irgi buvo pasirūpinta - gavau krevečių, mocarelos salotų, tiramisu (pažadu receptu pasidalinti artimiausiu laiku), kokteilių. Ypač džiaugiuosi tuo, kad nepersirijau. Štai dar keletas nuotraukų iš mano Velykų:


 Šiam vakarui tiek. Bėgu ieškoti medžiagėlių, nes labailabailabai noriu pasisiųti ką nors.
Gero vakaro mielieji!
~

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą