2013 m. kovo 6 d., trečiadienis

Naujienos spintoje: oversized glasses

Liko tik mėnuo ir šešios dienos iki svajonės išsipildymo. Tiesa, jei jai bus lemta išsipildyti, tačiau esu beveik tuo tikra :)
Šiandien norėjau pasirodyti savo nauju pirkiniu ir pasidžiaugti nuostabiu oru, kuris žadina laiką leisti lauke ir primena, kad greit pabus musės ir kiti mašalai. Deja, mums daug džiaugsmo nenusimato. Juk egzaminai ant nosies... Taip pat kalbų įskaita jau kone ant nosies. Baisu, nors ir baimė nelabai beima :)
Tai va, šiandien, kol dar turiu laiko ir noro, pasirodysiu savo naujais draugais - akinukais nuo saulės. Anksčiau turėjau tradiciją nusipirkti vieną porą akinių metams, o šiemet kažkaip išėjo taip, kad šie yra jau ketvirtieji šį sezoną. Gerai bent tiek, kad dviejus iš jų pavyko vienaip ar kitaip perleisti net nenešiojus. Tačiau dar dveji liko ir laukia savo progos, žinau tik tiek, kad jų jau niekam neperleisiu.
Taip pat noriu pasigirti savo patobulintu megztuku, kuris man kainavo net 3lt, o kniedukės ant jo - 4lt. Šiuo kartu man be galo pasisekė, nes daugiau tokių kniedžių už panašią kainą niekur neradau, o ir tokios spalvos ir modelio megztukų tikrai ne dažnai rasi kuistukuose :)
Taigi, lekiu švęsti gražios dienos prie knygų, o jūs pasimėgaukit saulute ir už mane :)
Geros dienos!
Beto jie mane įkvepia - paklausykit :)
~

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą