2013 m. gegužės 28 d., antradienis

Happy b-day to me

 Sveiki mieli,
 na, visų pirma tai šis įrašas vėl bus iš "pasigirkime" temos, tačiau tikrai tikrai negalėjau nepasidalinti juo. Žinot, savo gimtadienį švenčiau apie 3 dienas, pradedant šeštadieniu, baigiant (o kaip supratau ir ne) pirmadieniu. Pradėjau su egzaminu ir menka užuomina mamytei, kad nervas ima ir, kad visai nesupykčiau gavusi dovaną, na vis kuriam laikui nervus apramintų. Tai jau kai gavau tai gavau. Negaliu skųstis, nes esu laaabai patenkinta.
 Na, tėveliai gi žino, kas jų vaikui geriausia, nors ir nelabai sveika :D
Tačiau susikaupti egzui tikrai padėjo.
 Tą dieną viskas ir pasibaigė, tačiau sekančią dieną - per tikrąjį gimtadienį pirmiausia sulaukiau pačių nuostabiausių ilgų ilgų sveikinimų - praskaidrino visą mano dieną. Ačiū mergaitėms mano :*
 Taip pat mane aplankė krikšto tėvai, kuriems taip pat labai ačiū už praktiškas ir puikias dovanas ir už aplankymą.
 Žinoma, tik visiems išvykus (na ir atvykus) prasidėjo visas smagumas - į mano kiemą įsuko mašina, kurios pamatyti visiškai nesitikėjau. Pasirodo net dvi. Iš jų išlipo pačios laukiamiausios viešnios. Na, ir žinot, paduoda dėžutę, o joje akmenėlis ir lapelis su užrašu Girdžiai (kas nežino, kaimas netoli mano namų) ir liepia spėti. Jaučiausi visiškai pasimetusi, kol man liepė lipti į mašiną ir važiuoti kažkur. Tai ką, mes visi, dviem mašinom nukūrėm į miestelį.
 Tiesa sakant, viską pasakoti būtų kiek nuobodu, tačiau viso to esmė, kad mane pavaikė po visą miestelį ir tuėjau ieškoti užuominų prie dovanos, kurių, kaip paaiškėjo, turėjo būti 19 (taip ir supraskit kiek vaikščiojom).
  Bet visas linksmumas buvo tas, kad grįžus namo paaiškėjo, kad dovana buvo automobilio, kuriame visą laik sėdėjau, bagažinėje. Na, tik mano draugės taip sugalvotų :D
 Taip pat noriu jums padėkoti už gėles ir tą staigmeną, kurią man padarėt sekmadienio vakarą.
 Be abejo, negaliu nepasigirti savo vaikino išradingumu. Spėkit kas čia?
 Nemanau, kad atspėsit - čia rankų darbo kolonėlės (ahhh, atsiprašau, nežinau kaip pavadinti lietuviškai :D). Tačiau esu laaabai pradžiuginta, o va pagrindinė mintis, kad mano kompas tyliai groja ir senai jam jų reikėjo, bet kadangi mėgstu fotografuoti, tai ir dizainas toks. Nu super :) Tiesa sakant, bijau jas sugadinti, todėl laikau pasidėjusi :D
 Bet mano dovanos tuo nesibaigė. Labai ačiū vadovei ir mano teatro grupei už šią knygą, tikrai laukiu nesulaukiu, kada galėsiu prisėsti rimtai paskaityti, tačiau bent artimiausias porą savaičių nežinau kaip suspėsiu. Bet taip pat ačiū labai :)
 Bet, kiek žinau čia dar ne viskas, dėl to labai bijau. Tačiau man patinka švęsti savo gimtadienį visą savaitę, nors jis ir nėra kažkoks labai ypatingas, o tiesiog eilinis priešjubiliejinis.
 Dar kartą ačiū mieli draugai jums už viską viską :*
 Na, o jei kalbant toliau, vis dar turiu krūvą ilgiausių įrašų, kuriais norėčiau pasidalinti, deja, tiek laiko rašyti ne visada turiu. Todėl labai tikiuosi greit su jumis vėl pasimatyti :)
~

2 komentarai: