2013 m. gegužės 23 d., ketvirtadienis

Kelionių įkarštis 5: Berlin

Hey mielieji,
 šį kart rašau jau paskutinę, ir galbūt ilgai lauktą kelionės dalį iš Berlyno. Gaila, kad anksčiau nepavyko nieko sukurpti, bet tiesiog visą mano laisvą laiką užėmė mokslai :)  Na, o dabar, po pirmojo galiu parašyti šį tą ir užbaigti šią seriją (po pusantro mėnesio :D). Taigi, Vokietijoje pirma užsukome į Kralshaimą, kuriame turėjome nakvoti, nes šalį pasiekėmė, jei nesuklysiu apie 16-17val. Kadangi turėjome laisvo laiko tai apsukome ratuką apie miestą (na gal tiksliau apėjome porą gatvių) ir aišku pasifotkinome. Deja, fotkių nenoriu viešinti, kad mieli draugai nesupyktų :)
 Na, o kas mus labiausiai džiugino tai tada žydintys medžiai, nors pati diena buvo gan vėsi. Na po trumpos fotosesijos tarp žiedų pasukome į muzikos mokyklą, kurioje mūsų laukė miesto draugai ir žmonės, pas kuriuos turėjome nakvoti.
 Čia mūsų laukė arba bent turėjo laukti vakarienė - tad kol jos laukėme labai smagiai praleidome laiką, net atradome vieną mielą vokietėlį, kuris juokėsi, kad mums tikrai trūksta poilsio, nes radome dėlionių ir krykštavom kaip vaikai jas dėliodami.
 Pasilinksminus laukė vakarienė - keturių rušių lazanija, deja, pamenu tiek, kad viena vegetariška, o kitos mėsiškos, o kokios tos mėsos - nežinau. Šį kart pasirinkau vegetarišką, patiko be galo, nors buvo labai soti, tad gerai, kad isidėjau tik puse porcijos.
 O po vakarienės laukėme savų - mus su kelionės kolege pasiėmė labai miela šeima. Tiesa buvo gan baisu, nes jų anglų kalba nebuvo labai gera, o mano vokiečių kalba - totalus košmaras. Bet kažkaip susikalbėjom, nors tiesa sakant, nieko nebenorėjom, tik kristi į lovą ir miegoti. Panašiai iš padarėm. Tą rytą mūsų laukė kelionė į sostinę. Kiek bijojom, nes išvykti iš Berlyno turėjome apie 12valandą nakties, tad nežinojome ką tiek laiko veiksime.
 Atvykome, tiesa sakant, bent valanda ar pusantros anksčiau, tad tai suteikė kiek vilties išvykti anksčiau. Na, bet iki to laiko reikėjo ištempti 9 valandas mieste. Pirmiausia aplankėm Brandenburgo vartus. Štai keletas vaizdų.
 Na, o kiek paėję radome savo kelionės tikslą - Starbucks kavinę. Gana juokinga, bet norėjosi išbandyti kas per stebuklas čia. Tad nusipirkom po puslitrį kavos ir pasimėgavom - manoji lazdyno riešutų skonio buvo pasakiška, tikrai siūlau paragauti :) Na, o savo kolegės kavos net nebepamenu, bet man irgi visai patiko.
   Na, o toliau sekė apsipirkimas ir paskutinių eurų išleidimas. Deja, nieko tokio prasmingo nebenusipirkau, tiesiog šiek tiek lauktuvių draugams ir džiaugsmų sau. O kas įdomiausia, virš to parduotuvių kvartalo buvo traukinių stotis, tad kaip neapsidairysi :)
  Ko gero taip ir prastūmėm didžiąją dalį laiko, todėl po viso apsipirkimo ir pasifotografavimo palengva slinkome link susitikimo vietos. Štai dar keletas įdomybių.
  Ir kaip tyčia besimaivant kažkokie vietiniai vaikinukai pradėjo šaukti visus ir kviesti pažiūrėti. Tad nuslinkome ir mes. Pats pasirodymas tikrai nebuvo prastas, iš ties, buvo smagu, nes visa gatvė dūzgė pilna žmonių grojo muzika ir stovėjo persirengėliai, kurių, deja, nenufotografavau.
 Po to keliavome į Lietuvos ambasadą, tačiau kadangi buvo šeštadienis, tiesiog iėjome ir trumpai įkišome nosis į vieną kabinetą. O po to laukė Reichstagas.
 Toliau ėjome ant sio pastato stogo, tačiau, deja, mano fotoaparas supyko ant manęs ir nieko nebefotkino, todėl turiu tik nuotraukas iš vidaus. Tačiau mums įspūdžiai taip greit nepasimirš ir tai yra svarbiausia :)
 Na, dar tuėjome gerą valandą, todėl sugalvojome išbandyti vokišką alų. Nors šeip negeriu, tačiau šį kart padariau išimtį ir nenusivyliau - gėrimas, kurį užsisakiau kažkiek skyrėsi nuo to, kurį gamina pas mus, todėl man visai patiko. Vos neužmiršau, kad prifilmavome kalną video blog'ų, tačiau vis dar sprendžiu ar verta juos viešinti ar ne. Bet gal gal kadanors.

Tai štaip ir pakeliavome. Pagaliau atėjo laikas grįžti namo, iš ties jau laukėme šios kelionės, visi pilni įspūdžių ir dovanų. Dar puse paros ir buvome namie. Tačiau visi visi atsiminimai, naujos pažintys padarė šią kelionę įspūdingą.
 Labai ačiū visiems, buvusiems su mumis :)
Ši serija oficialiai baigta :)