2013 m. gegužės 12 d., sekmadienis

DIY apykaklė

  Sveiki dar kartelį,
 šį kart pribrendo reikalas man pasidaryti jau kurį laik madingą apykaklę, vadinamą Peter Pan collar.
Jam reikės:
-Popieriaus ir rašymo priemonės (turint dažų galima atsispausdinti)
-Flico (nors daug kur rašoma filco, tačiau kaip iš ties, jau pasimečiau)
-Karoliukų, kniedžių, perliukų - visko ko neša fantazija, apykaklės puošybai.
-Kaspino
-Karštų klijų
-Adatėlių
-Žvakė
Nors jau senokai norėjau pasidaryti, tačiau būtent šiandien, mečiau visus darbus ir ėmiau darytis šį džiaugsmelį. Ilgai trukau kol išsirinkau trafaretą, nes pradžiai manau kiek baisu piešti iš rankos, tam man pasitarnavo puiki nuoroda (čia).
 Ją kirpausi iš viengubo lapo, tačiau esant norui, galima kirpti perlektą lapą, kad iš kart gautųsi apykaklės forma. Tačiau mano atveju buvo būtina tą viengubą apykaklę paskui dėtis ant dvigubo vilnos (flico) sluoksnio, būtent taip, kaip nuotraukoje. Po to būtina ją prisitvirtinti adatėlėmis (per abu sluoksnius), kad nesusilankstytų ir kad gautųsi kuo lygesnis.
 Išsikerpame pagal kontūra (galima apsibrėžti su kreidele ir tada kirpti nuėmus popierinį variantą). O tada ateina smagiausia dalis - išsirinkti kaip dekoruosite. Aš šį kart išsirinkau kniedes, es norėjau kažko paprasto, tačiau čia priklauso nuo norų ir poreikių :)

 Toliau išsidėliojame viską kaip planuojame pagaminti. Manasis šį kartą bus toks:
 Na, o dabar nemalonioji dalis - kniedžių tvirtinimas. Visi normalūs žmonės šiam darbui turėtų replytes ar kažką tokio, tačiau aš šiam tikslui panaudojau nagų dildę, nes pagailo pirštų ir prisiminimai po praėjusio karto dekoravimų neleido skriausti nagų. Tačiau kam skausmas patinka - prašom :D.
 O dabar atėjo eilė kaspinui. Kaip matote paskutinėje nuotraukoje, aš nenukirpau lašo formos viršaus, o palikau tokio pločio, koks ir mano kaspinas. O jo pirkau 80cm ir padalinau pusiau. Kad neirtų pakaitinau virš žvakės, nors galima ir virš žiebtuvėlio jei yra noras.
   Ir štai paskutinė darbo dalis - kaspino pritvirtinimas. tam galima išmušti skylutes ir per jas perverti, tačiau aš padariau paprasčiau - prie blogosios pusės priklijavau su karštais klijais.
Tadam! Susirišam kaspinėlį ir galim krutėti. Šiek tiek nevykęs tas pirmas blynas, tačiau manau ateityje bus geriau, nes pagavau šiokį tokį kablį su jų gamyba :)
 Gero vakaro! :)
~

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą