2013 m. balandžio 5 d., penktadienis

Truputį

 Labas visiems šią niūrią žie.... pavasario dieną. Šiandien jaučiuosi kažkokia... na net pati nežinau kokia. Negaliu sakyti, kad viskas blogai ar kažkas tokio, nes taip tikrai tikrai nėra. Tiesiog galbūt tas nesibaigiantis sniegas ir pliurzė aplink baigia išvaryti iš proto. Bet aš vis tikiuosi, kad taip bus nebeilgai, nes juk ir medžiai nori leisti savo pumpurus, o ir žmonės - jiems irgi pavasaris, visi ieško meilės, šilumos, nors, kaip mano draugė sakė "kam jos reikia, juk ir taip šilta vasarą buna". Bet kodėl gi ne - juk dabar tai gana šalta :)
 Dar mane pradėjo laaaabai kabinti tokia muzika, kurios video pasidalinau, kažkoks neapsakomas įkvėpimas užplūdo, o ir video toks gražus. Pas mane jis sukasi ir sukasi, tarsi koks nors geras filmas (atleiskite, jei čia kažkoks filmas ir yra - aš nelabai jų iš vis mačiusi :) )
 Na, o aš šiandien pradedu užsiimti visais visais suplanuotais dalykais. Juk iki išvažiuojant reikia visai ne mažai nuveikti - aplankyti Teatrą, pasisiųti suknelę ir kosmetinę, išmokti istoriją, lietuvių, jei pasiseks - ir anglų pasikartoti. Dar reikia pradėti krautis tašes, nors ir nesvarbu, kad liko savaitė, bet reikia apsidrausti, kad nieko nepalikčiau.
 Turbūt smagiausia dalis šių darbų pradžios yra eskizų piešimas su mama. Aš piešiu, o ji perpiešia arba prideda papildomų detalių. Bet galų gale viskas sueina į puikią visumą. Savaitgalio pabaigoje manau pasigirsiu nauju projektėliu ir jums, o šiandien jau bėgu :)
 Gero savaitgalio draugai :)
~

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą