2013 m. birželio 17 d., pirmadienis

Vasaros must have?

Laba laba,
šį įrašą parašiau dar prieš išvykdama, tačiau kažkodėl mano blog'as priešinosi jo įkėlimui. Tačiau pamasčiau, kad noriu parašyti ką pati planuoju ir noriu turėti šiai vasarai, o gal labiau tai, kas šiuo metu vadinama "must have". Iš kart sakau - aš nesu kažkokia jau madistė ar stilistė (na jei labai pasiseks, gal kada nors būsiu), tačiau aš noriu pasidalinti su jumis tuo, kas man įdomu ir patinka.
  Pirmu numeriu - dryželiai. Šiuo metu labai populiarūs, o taip pat ir žavūs horizontalūs dryžiai. Primenantys kalinio uniformą, tačiau puikiai paslepiantys trūkumus ir vizualiai didinantys ūgį. Tačiau kiek stambesnėms nesiūlyčiau rinktis horizontalių dryžių, nes jie kaip tik platina figūrą, bet siaurinimui tikrai tiks vertikalės.
 Toliau - raštuotuos kelnės. Labai nuobodu, kai kiekviena sutikta gatvėje mergina vaikšto su mėlynais ar juodais džinsais - o ypač vasarą. Siūlyčiau nepabijoti spalvų ir išdrįsti apsirengti gėlėtai. Stambesnėms merginoms smulkesni raštai, o lieknoms - stambūs. 
 Taip pat labai svarbus rūbas - pusiau permatomos palaidinės. Tokie
rūbai sukuria lengvą, romantišką stilių. Taip pat su tokiais rūbais labai gera vasarą - kai aplink karšta. Ir taip pat tai yra rūbas, kuris tiks kiekvienam figūros tipui, tik svarbu pasirinkti tinkamą modelį.
  Ryškios suknelės. Kokia vasara be puikios raštuotos suknelės. Kaip ir renkantis kitus rūbus, čia irgi svarbu pasirinkti tokią, kuri pabrėžtų privalumus ir paslėptų trūkumus. Ir visai nesvarbu - ilga ar trumpa, o geriausia - abi. O jei kalbant apie madą - madingiausios tamsiai mėlynos, raudonos, ametisto, slyvos, citrusinių atspalvių, koralų, banano spalvos suknelės. Taip pat negalima pamiršti juodos ir baltos spalvos derinių.

 O kaip gi be metalic blizgesio. Man pačiai labai knieti išsirinkti kažką iš šios serijos rūbų, tačiau, kolkas nieko labai patinkančio neradau. 

 Kalbant apie aksesuarus - madingos permatomos, geometriniais raštais margintos ar kutais puoštos rankinės, taip pat labai tiks paprastos, prie visko derančios rankinės ar delninukės. Aš pati šiai vasarai pasirinksiu šviesią kreminės spalvos rankinę, nes mėgstu ne vienasezonį stilių.
 Na, o bateliai - negalime pamiršti kniedžių, nors jau gana pabodusios (bent man), tačiau vis dar populiarios. Negalima ginčyti fakto, kad į madą grįžta smailianosiai, santūriai siauros nosytės tikrai neprimena mamų laikų Aladino kurpaičių. Nemėgstančios kulniukų gali rinktis gladiatoriaus tipo, juostelėmis ir sagtelėmis puoštus basutes ar laivelius. Taip pat į madą ateina geišos batus primenanti platforma per visą pėdą, gana masyvu, bet tuo pačiu ir žavinga. Na, o mano spintoje jau yra kelios poros laivelių ir mieli smailianosiukai.
  O ką bekalbėti apie grandinėles - pastarosios svarbiausia kuo įdomesnės ir kuo masyvesnės. Labai madinga išlieka aukso spalva. Taip pat siūlau pabandyti keletą tokių papuošalų pasigaminti namie - idėjų pilnas internetas. O gal kada nors ir aš pasidalinsiu su jumis kokio nors grožio gamyba :) 

  Tačiau tikrai nesiūlau aklai manimi ir mano norais sekti, tiesiog dalinuosi tuo, ko noriu pati ir kas mane domina ir džiaugiuosi jei kam šie pratimai pravers. Taip pat manau neverta aklai sekti mados, reikia atsirinkti tai, kas tau tinka ir patinka ir taip kurti savo unikalų stilių :)
~

1 komentaras:

  1. Puikus patarimai, bet manyciau truksta sio bei to maudynems! Man regis grizta i mada retro stilius, internetinese parduotuvese nemazai ju maciau, siulyciau nesnausti:) Beje, maudymosi kostiumeliai internetu gerai tuo, kad gali but rami, nes nesutiksi kitu merginu su tais paciais kostiumeliais!

    P.S. Ypac demesi traukia tokie retro stiliaus drabuziai festivaliuose- Vudstoko dvasiai niekas neabejingas!

    AtsakytiPanaikinti